295 відгуків
promo_banner

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення і обмін Компанія SelfCare піклується про своїх покупців і в разі якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після покупки. Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може: 1. Обміняти товар належної якості; 2. Повернути товар належної якості та отримати кошти, витрачені на товар в повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти або Укрпошти. Який товар підлягає обміну: 1.Товар в оригінальній упаковці з збереженими бирками і ярликами, що не був у вжитку; 2.Товар, після покупки якого не пройшло 14 днів. Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: * товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. П.; * товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; * Збережені всі ярлики і заводське маркування; * товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару і відправці покупцеві нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання і огляду повертається товару. 2. При поверненні коштів, в разі несплати повертається покупцем товару, сума за доставку вираховується з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації відправленої посилки і № банківської карти для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту. Повернення коштів проводиться після отримання товару. Повернення коштів проводиться на карту або грошовим переказом в відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3х днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, якщо товар був неналежної якості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.